شناسه خبر : 88663
دوشنبه 25 بهمن 1400 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جاده ای در بهشتی گمشده/فیلم

جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان، دل را به جاده عشق زده اند و برای ساخت جاده در مسیری صعب العبور، کمر همت بسته اند.

فاش نیوز - جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان، دل را به جاده عشق زده اند و برای ساخت جاده در مسیری صعب العبور، کمر همت بسته اند.

  جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان، دل را به جاده عشق زده اند و برای ساخت جاده در مسیری صعب العبور، کمر همت بسته اند و به مدت دو ماه در کوه های غیرقابل تردد روستای حمزه گل در حواشی روستاهای نیکشهر بلوچستان را که مسیر رفت و آمد و زندگی ساکنین غریب روستاهای اطراف هست، کار کرده اند تا کار جاده سازی در این مسیر صورت گرفته است.

  همچنین به گزارش مسئول اجرایی گروه حاج احمد متوسلیان، امکانات ساخت مدرسه ای شش کلاسه و خوابگاهی مناسب فراهم شده است که منتظر ساخت جاده ای ست تا مردم روستاهای اطراف بعد از سی سال بتوانند جز با موتور، با ماشین هم از این مسیر تردد بکنند. بنابراین ساخت جاده با تمام سختی هایش ادامه یافته است.

 متاسفانه مردم این روستا به دلیل نبود راه مناسب، دستخوش مشکلات عدیده ای شده اند؛ ازجمله نبود آب و آذوقه و غذا، عدم امکان رساندن بیماران به مکان های درمانی، مشکلات وضع حمل و فوت کودکان بیمار و ...

 از آنجا که تهیه ماشین آلات جهت ساخت جاده، آوردن مصالح، آذوقه رسانی و همه و همه مستلزم امکانات بسیار، بودجه فراوان و کمک های خیرین است، همچنان جانبازان تلاشگر گروه جهادی حاج احمد متوسلیان، دست یاری به سوی خیرخواهان انسان دوست گشوده اند تا دامن دل های مردم محروم روستانشین حواشی بلوچستان از شکوفه های محبت آنها پر شود.

فیلمی که مشاهده می کنید، گزارشی کوتاه از روند انجام کار است:

فیلم روند ساخت جاده توسط جانبازان گروه جهادی

***********************************************************

فیلم روند ساخت جاده توسط جانبازان گروه جهادی

 

گزارش از شهید گمنام

اینستاگرام
سلام درود خداوند بر خیرین زحمت کش و عزیزان جهادی گروه جهادی شهید احمد متوسلیان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi